صبا ویژن
طنیــن یـاس
منوی اصلی
مطالب پیشین
وصیت شهدا
وصیت شهدا
لینک دوستان
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 5
  • بازدید دیروز : 11
  • کل بازدید : 112255
  • تعداد کل یاد داشت ها : 92
  • آخرین بازدید : 103/2/6    ساعت : 8:14 ص

مجله آمریکایی "وایرد" در جدیدترین گزارش خود با تیتر 13 فرد بسیار خطرناک دنیا، به بررسی 13چهره پرداخته است

که به عنوان چهره های شناخته شده، "محمد مرسی" رئیس جمهور فعلی مصر و "بشار اسد" رئیس جمهور سوریه جزء این 13 نفر به حساب می آیند.


آنچه از نگاه این مجله آمریکایی جالب و کمی تعجب آور به نظر می رسد، نام سردار "حاج قاسم سلیمانی" است که به عنوان خطرناک‌ترین و مرموزترین فرد در دنیا شناخته شده است؛ حاج قاسم در این گزارش به ادعای وایرد، خطرناک‌ترین فرد در خطرناک‌ترین کشور معرفی شده است که می‌تواند تنها تهدیدکننده نظامی آمریکا در غرب آسیا و سراسر دنیا باشد.




در این گزارش آمده است: اگر بخواهیم به دنبال خطرناک ترین کشور سیاره زمین بگردیم، به نام ایران برخورد می کنیم که ممکن است جرقه جنگ جهانی را بزند و اگر بخواهیم در این کشور مرموزترین و خطرناک ترین فرد را نامگذاری کنیم، به نام ژنرال قاسم سلیمانی خواهیم رسید که چهره‌ای مرموز دارد.

در ادامه وایرد می نویسد: سال 2012 رسانه های ایرانی از وی به عنوان یکی از نامزدهای ریاست جمهوری ایران نام بردند و چهره وی را رسانه ای کردند، قاسم سلیمانی به عنوان یک سرباز با تجربه و کهنه کار می تواند در دوران ریاست جمهوریش متحد کننده گروه ها باشد و ترسناک ترین فردی باشد که تنش میان آمریکا و ایران را به بالاترین سطح ممکن ببرد.






نوشته شده توسط : مرضیه علی بیگی بنی